31 januari 2013

Veranderingen op Blondie Kookt

Ooit ben ik mijn blog begonnen omdat ik zonder werk thuis zat. Ik werd gek van het niets doen, en wilde graag iets 'moeten'. Ik besloot Blondie Kookt te beginnen en elke dag om 15:00 een nieuw artikel online te zetten. Dat is me gelukt en daar ben ik erg trots op.

Inmiddels is er echter een hoop veranderd. Ik heb een baan die steeds drukker wordt, ben verhuisd en woon nu samen in een andere stad, en meer van dat soort dingen. Ik merk dat dat van invloed is op mijn blog. Dus stond ik voor de keuze: kwaliteit of kwantiteit. Ik kan elke dag een artikel online plaatsen waar minder tijd en aandacht in zit, of kiezen voor inhoudelijk betere artikelen, mooiere foto's en meer bijzondere gerechten. Mijn keuze is op dat laatste gevallen.

Concreet betekent dat dat het aantal artikelen terug zal lopen naar drie en soms vier artikelen in een week. Mijn bedoeling is om in ieder geval op maandag, woensdag en vrijdag een artikel online te zetten.

Ik hoop op jullie begrip en ik hoop ook dat jullie ondertussen wel comments achter blijven laten en verzoekjes voor recepten indienen. Daar word ik namelijk nog steeds erg blij van!

Bron foto: Salvatore Vuono via freedigitalphotos.net

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...