8 juni 2012

Tips voor het inrichten van je keuken

Een aantal weken geleden werd ik door Poggenpohl, leverancier van luxe keukens, gevraagd of ik misschien tips voor ze had op het gebied van het inrichten van keukens. Niet dat ze het zelf niet zouden weten, maar ze wilden van verschillende experts horen wanneer zij een keuken ideaal vonden. Deze informatie zou gebundeld worden tot een mooi artikel en op de website van het bedrijf komen.

Natuurlijk heb ik hieraan meegewerkt en met de tips van John Jansen, Robèrt Verweij, Luuk Hoffman en die van mij is er een overzichtelijk artikel ontstaan dat van pas kan komen voor iedereen die denkt over de aanschaf van een nieuwe keuken.

Overigens voel ik me vereerd dat ik met deze heren samen heb mogen werken aan dit artikel en dat ik 'expert' en 'chefkok' genoemd word. Ik voel me zelf een beetje een vreemde eend in de bijt met mijn gebrek aan koksopleiding maar ik ben vooral ook erg trots.

Dus ga je een nieuwe keuken kopen, of ben je gewoon benieuwd naar het artikel? Klik dan vooral eens hier.

Bron foto: FreeDigitalPhotos.net

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...