31 maart 2012

Cadeautip: Mijn favoriete recepten notitieboek

Kookliefhebbers kennen dit fenomeen waarschijnlijk wel: een beduimeld schrift met daarin, handgeschreven, alle favoriete recepten die je hebt gekregen van (schoon)moeder, vriendinnen of die je hebt overgeschreven uit een tijdschrift. Het schrift valt eigenlijk van ellende uit elkaar, maar je wil de recepten niet weggooien en overschrijven is zo’n gedoe.



Hierom ben ik nooit begonnen aan zo’n schrift. Tot ik dit boekje voor 10 euro tegenkwam bij zo’n discount boekenwinkel. Je weet wel, vaak in het centrum van grote steden te vinden, ze verkopen er bijna alleen maar onbekende titels en je hebt voor 20 euro een tas vol nieuwe boeken.



Dit boekje ziet er uit als een mooi kookboek. Hardcover en met inhoudsopgave. Je moet er alleen zelf even de recepten in zetten. Het voordeel hiervan is dat je de recepten overzichtelijk bij elkaar houdt, het boek is stevig en gaat dus stukken langer mee dan een schrift en als het boekje vol staat heb je zomaar je eigen kookboek.



Ik ben er in ieder geval erg blij mee en ik denk dat dit een prima cadeau is voor de kookliefhebber in de familie/vriendenkring. Of voor jezelf natuurlijk.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...