4 januari 2012

Cooking with dog

Hoewel het niet in mijn Goede Kookvoornemens-post vermeld stond, wil ik eigenlijk ook meer gaan doen met de Aziatische keuken. Het is een keuken waar ik weinig verstand van heb en waarvan ik sommige ingrediënten echt even moet leren kennen. Bovendien voel ik me altijd een beetje ‘overwhelmed’ als ik in een toko sta. Maar daar gaat verandering in komen, dankzij Francis.

Francis is mijn nieuwe beste vriend als het om de Aziatische keuken gaat. Hij heeft veel verstand van lekkere recepten, kan goed uitleggen wat de kok aan het doen is en heeft bovendien een fantastisch accent als hij Engels spreekt. Oh, en hij is een hond.

Nee, ik maak geen grapje. Francis is een grijze poedel die een kookshow op YouTube presenteert. Geloof je me niet? Bekijk dan deze video’s eens. Het zijn wat van mijn favorieten en ooit, als ik me stoer genoeg voel, ga ik me hier ook aan wagen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...