14 december 2011

Laura Vitale

Hoewel ik veel recepten zelf bedenk, kijk ik ook graag naar wat andere mensen zoal koken. Daarom groeit mijn collectie kookboeken zo’n beetje uit zijn voegen en staat 24Kitchen regelmatig op. Maar niet alleen op tv en in boeken zijn fantastische recepten te vinden, ook YouTube staat bol van de fantastische koks. Vandaag laat ik graag mijn favoriet zien.

Laura Vitale is, 25 jaar en gek op eten en koken. Vrijwel elke dag uploadt ze een nieuwe kookvideo op haar kanaal op YouTube en het is elke keer weer fantastisch. Haar recepten zijn voornamelijk Italiaans en altijd heel eenvoudig om zelf na te maken.

Ik kan nog een hele tijd over haar door blijven kletsen, maar kijk zelf maar naar een aantal van mijn favoriete recepten. De lemon bars heb ik inmiddels een aantal keer gemaakt en ze zijn heerlijk!



Enjoy!

Volg mijn blog met Bloglovin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...