5 maart 2014

Gezonde smoothie met dragon fruit

Nek nomination. Ik had er nog nooit van gehoord. Blijkbaar is het een nieuwe trend waarbij mensen elkaar nomineren om op een zo gek mogelijke manier een alcoholisch drankje te consumeren. Klinkt heel onschuldig, maar ik heb begrepen dat er inmiddels al een aantal mensen is overleden tijdens het uitvoeren van hun nek nomination.

Hicham Afzaz besloot een tegenbeweging te beginnen waarbij mensen een filmpje maken met daarin een gezond drankje. Geen rare acties, geen alcohol, gewoon de focus op een drankje dat goed voor je is.

Via vriendin Laura kwam de nominatie bij mij uit. Nu ga ik niet mijn filmpje uploaden op mijn blog, aangezien ik net gesport had, geen makeup op had en mijn haar nodig gewassen moest worden. Ik hou graag de illusie dat ik altijd met een mooie knot en perfect rode lippen door het leven ga in ere. Maar natuurlijk deel ik wel mijn recept!



Ingrediƫnten:
  • 150 ml vers geperst sinaasappelsap
  • 1 rijpe dragon fruit (pitaja)
  • 6 rijpe aardbeien, kroontjes verwijderd
  • 1 flinke eetlepel magere kwark
  • ½ el verse citroensap
Bereiding:
  • Schil de dragon fruit en snijd in blokjes. Doe dit, samen met de rest van de ingrediĆ«nten, in de blender. Blend tot je een gladde smoothie hebt. Serveer meteen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...