12 april 2012

Hulp gevraagd

Lieve lezers,

Vandaag een extra artikel omdat ik jullie hulp nodig heb. Zoals jullie misschien weten hebben R. en ik net een nieuw huisje gekocht. We hebben sinds vorige week de sleutel en zijn hard aan het klussen. Hoewel het huis echt een droomhuis is, is de keuken absoluut geen droomkeuken. Deze is namelijk uit de jaren 60, dus kapot, oud, lelijk en bovendien zonder oven.

Nu heeft Keller Keukens een actie waarbij je een nieuwe keuken ter waarde van 10.000 euro kan winnen door je keuken af te kraken. Ik heb mijn keuken flink afgekraakt maar nu heb ik nog stemmen nodig. Daarom wil ik vragen of jullie via deze link een duim omhoog aan onze keuken zouden kunnen geven. Je komt gelijk op onze keuken terecht.

Alvast ontzettend bedankt! Dankzij jullie kan ik straks hopelijk leuke recepten blijven maken in mijn nieuwe keuken.

Liefs,
Claudia

P.S.: Om 3 uur komt er natuurlijk een normaal artikel met recept online.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...