25 december 2015

Geproefd! Dirty Chai Tea

Er zijn dingen die gewoon niet zo lekker klinken. Waterzooi vind ik een voorbeeld. Of bloedworst. Beide erg lekker, maar het klinkt niet direct smakelijk.

Een drankje met koffie én thee, dat dan ook nog eens dirty chai tea heet, deed mijn hart dan ook niet sneller kloppen. De combinatie van koffie en thee door elkaar leek me niet lekker. Ik hou niet van chai tea. En ze noemen het dirty? Meh. Maar aangezien ik alles altijd een keer wil proeven, schonk ik mezelf hier een kopje van in.

De makers van de thee zeggen zelf dat deze drank het lekkerst is met suiker en melk er in. Ik ben eigenwijs en proefde het eerst puur. En eerlijk is eerlijk, het was niet vies. Het was redelijk zacht van smaak. Het leek een beetje op een slappe bak koffie of hele sterke thee. Wat overigens ook niet erg lekker klinkt. 



Bij het tweede kopje besloot ik het toch te proberen met suiker en melk. En dat bleek echt een fantastische combinatie. Dit drankje ging plotseling van redelijk weg te krijgen tot ontzettend lekker. Ineens is het een kruidig, zacht en romig drankje dat toch een stevige caffeïnekick geeft. Interessanter van smaak dan een gewone kop koffie of thee en echt een uniek en fijn drankje.

Ik ben om! Dacht ik in eerste instantie dat ik dit doosje thee snel weg zou gooien, heb ik nu al een nieuw doosje gekocht. Dit is echt een fantastische drank, zeker als je niet van hele sterke koffie houdt maar wel van bijvoorbeeld een caramel macchiato met veel suiker en melk. Wellicht klink ik nu te zoetsappig, maar ik vind het een omhelzing in een mok. I love it!

Deze review bevat een product dat door een merk of PR-bureau is opgestuurd. Dit is niet van invloed op mijn mening. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...