19 augustus 2013

Win! Een Montiss Gelato ijsmachine

Vandaag ben ik jarig. En wie jarig is, trakteert! Dus ik ook. En waarop kan ik nou beter trakteren dan op het fantastische apparaat dat sinds kort mijn keuken een nog leukere plek maakt dan hij al is, de Montiss Gelato ijsmachine. Kijk voor mijn review van dit fijne apparaat hier.

Wil je meedoen? Laat een comment achter bij de normale comments en laat weten dat je dat gedaan hebt in onderstaande Rafflecopter widget. Maak je geen zorgen, je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je een e-mail te sturen als je gewonnen hebt. Laat een comment achter met je favoriete ijssmaak, en wie weet ben jij straks wel de winnaar.

a Rafflecopter giveaway

Heb je niet gewonnen? Niet getreurd! Webwarenhuis fonq.nl heeft nog veel meer fantastische hulpmiddelen om ijs mee te maken. Ook voor andere artikelen om je tijd in de keuken nog leuker te maken kan je daar terecht.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...