25 mei 2012

Hulp nodig: ontbijttips

Lieve lezer,

Vandaag heb ik jouw hulp nodig. Ik zit namelijk in een dip. Een ontbijtdip. De yoghurt met muesli komt me mijn neus uit en van brood of crackers bij het ontbijt heb ik nooit gehouden. Dus wat nu? Fruit alleen vult me niet genoeg en ik heb ook geen zin om elke ochtend nog 20 minuten voor het gasfornuis te staan.

Nu ben ik er van overtuigd dat jij als lezer ontzettend goede ideeën hebt en dat je vast wel een fijne ontbijttip voor me hebt. Daarom mijn oproep: heb je een geniaal ontbijtidee? Laat het me weten. Mijn ochtendhumeurige ochtendpersoonlijkheid en ik zullen je dankbaar zijn.

En natuurlijk komen mijn favoriete suggesties terug op mijn blog!

Bron foto: FreeDigitalPhotos.net

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...