10 september 2012

Win! Cupcakes om mee te vieren

Onlangs is het e-kookboek Cupcakes om te Vieren uitgebracht. Een prachtig kookboek met daarin recepten voor lekkere en vooral ook mooie cupcakes om bijzondere gelegenheden mee te vieren. Aangezien ik altijd zeg dat het leven gevierd moet worden, en het liefst met iets lekkers, vind ik dit boek dan ook een fantastisch idee.

Het boek is onderverdeeld in verschillende feestelijke gelegenheden. Daarnaast zijn de recepten in drie moeilijkheidsgraden ingedeeld. Dus of je nu een beginnend cupcakebakker bent, of dat je al behoorlijk wat kunstige cupcakes uit je oven getoverd hebt, er staat altijd iets lekkers voor jou in.

Omdat dit boek een e-book is, zijn de mogelijkheden eindeloos. Er zitten dan ook verschillende instructiefilmpjes in. Je kunt dus stap-voor-stap leren hoe je de meest kunstige cupcakes in elkaar kan zetten.


Winnen?

Dit is allemaal leuk en aardig, maar het is natuurlijk veel leuker om zelf met dit e-kookboek aan de slag te gaan. En wie weet kan dat binnenkort. Ik mag namelijk 1 exemplaar van dit digitale kookboek voor de iPad weggeven. Heb jij dus zin om je cupcakeskills te verbeteren? Doe dan mee.

Wat moet je doen?
Laat een comment achter met daarin een omschrijving van jouw favoriete cupcake. Wat voor smaak is de cake en wat voor glazuur of botercrème moet er op? Nog bijzondere ingrediënten? Vervolgens zal ik via random.org een winnaar kiezen. Hoe gecompliceerd jouw cupcake is, maakt dus niet uit voor je kansen. Ik ben alleen nieuwsgierig. :)

Spelregels:

Je hebt tot en met vrijdag 14 september, 23:59 om mee te doen.
De winnaar wordt op maandag 17 september 2012 bekend gemaakt op mijn website. Natuurlijk zorg ik er voor dat de winnaar ook een e-mail van me krijgt.
Iedereen mag meedoen. Je hebt wel een iTunes account en een iPad met iBooks 2 nodig om dit boek te kunnen lezen.
Laat een geldig e-mailadres achter zodat ik contact met je op kan nemen als je hebt gewonnen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...