26 juni 2015

fonQ foodblogevent



Omdat ik bijna fulltime werk, krijg ik niet vaak de kans om naar blogevents te gaan. De keren dat ik wel kan, grijp ik daarom met beide handen aan. Zoals bijvoorbeeld het fonQ foodblogevent.

We kregen de kans om uitgebreid te koken met producten van Vitamix, Le Creuset en KitchenAid. Niet de minste merken, en leuk om eens wat meer mee te kunnen experimenteren. Zo kwam ik erachter dat Le Creuset veel meer in huis heeft dan alleen maar de mooie geëmailleerde braadpannen en dat KitchenAid nu ook een keukenmachineattachment heeft die het snijden van groenten supermakkelijk maakt. 



De grootste shock was echter de soep uit de Vitamix. Er werd ons al verteld dat de Vitamix de soep die we er in gingen maken, zou opewarmen. Ik was sceptisch. Dat zou alleen gebeuren door de wrijving van de vloestof in de blender en ik geloofde er geen snars van. Zelfs toen na 10 minuten blenden de stoom van de soep af sloeg, was ik nog steeds niet overtuigd. Pas toen ik vol overgave een hap soep nam en vervolgens mijn mond zo hard verbrandde dat de tranen in mijn ogen stonden, geloofde ik het. De soep wordt gloeiend heet, en dat zonder een verwarmingselement. De Vitamix sprong direct naar de top van mijn wishlist. 



De rest van de dag stond in het teken van heerlijk koken en nog lekkerder eten. Het was een groot succes. Bedankt fonQ, voor deze leuke dag!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...