25 februari 2013

Win! Een goedgevuld paaspakket t.w.v. 15 euro

Hoewel ik zelf het gevoel heb dat kerst nog maar net achter de rug is, zit Pasen er al weer aan te komen. Fijn, want dat betekent dat de lente er weer aan komt. Maar dat betekent ook dat de tijd voor paashapjes er weer aan komt. Paasstol, paaseitjes en meer van dat lekkers.

Extra leuk is dat ik drie pakketten met dit soort paaslekkers weg mag geven. Het enige dat jij hoeft te doen is hieronder een reactie achterlaten met hoe jij Pasen viert. Is het bij jou thuis groot feest met een flink paasontbijt, of zijn het juist een paar rustige dagen. Laat hieronder een reactie achter, en maak kans op dit prachtige en vooral lekkere pakket. Je hebt tot woensdag 13 maart 2013 om 23:59 om mee te doen. Omdat ik geen e-mailadressen kan zien van deelnemers, zal ik de namen van de winnaars in een aparte post publiceren. Als je gewonnen hebt, kan je mij dan een e-mail sturen met je adresgegevens.

Deze winactie is opgezet samen met Tezet.nl, een webwinkel met creatieve en unieke relatiegeschenken. Ben jij ondernemer en zou je je personeel bijvoorbeeld een leuk paascadeau willen geven, kijk dan eens hier. Ze hebben ook fantastische Sinterklaaspakketten en Kerstpakketten.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...