21 december 2012

De 10 populairste artikelen van 2012

Zo tegen het eind van het jaar leek het me wel eens leuk om te bekijken welke artikelen of recepten het afgelopen jaar het beste gelezen zijn. Bovendien leek het me een goed idee om de populairste artikelen eens uit te lichten voor de nieuwe lezers.

1. Bubble tea
Met stip op 1 staat mijn artikel over Bubble tea, maar dat heb ik vooral te danken aan het item van EditieNL.

2. Knolselderijpuree
Waarom weet ik ook niet, maar dit recept is blijkbaar erg populair.

3. Baking soda
Wat is het en, belangrijker, waar vind ik het. Baking soda is in Nederland makkelijker te vinden dan velen denken.

4. Oliƫn en vetten
Er is meer dan olijfolie in de keuken…

5. Krokante kip zonder frituur
Gezond, slank en erg lekker. Van dit recept snap ik wel waarom hij zo populair is.

6. Bananenijs zonder ijsmachine
Gezond ijs. What’s not to love?



7. Zelf nougat maken
Hidde de Brabander himself linkte op zijn Twitter naar dit recept. Dat heeft vast bijgedragen aan de populariteit.

8. Guerilla dining in Utrecht met Circus Citroen
Circus Citroen is zo’n leuk initiatief! Ik heb er spijt van dat ik er de afgelopen keer niet bij was, maar de volgende keer ben ik er zeker bij.

9. In de oven gebakken Camembert
Zachte, romige kaas met knapperig brood. Gemaakt in een handomdraai. Dit moet ik zelf ook snel weer eens op tafel zetten.

10. Indonesisch hapje: onde onde
Sesamballen met zoete bonenvulling. Klinkt niet lekker, is het wel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...