13 november 2015

Geproefd! BROS Speculaas

Geproefd!?
Ik vond het tijd voor een nieuwe rubriek. Regelmatig krijg ik lekkere dingen opgestuurd die ik niet in een recept verwerk maar die ik natuurlijk wel proef. Nu deed ik daar tot nog toe weinig mee, maar daar gaan we verandering in brengen. Ik vertel je namelijk graag of zo’n product het waard is om zelf eens te kopen. Daarom is er vanaf nu de rubriek Geproefd! In Geproefd! laat ik je kennis maken met nieuwe producten en vertel ik je wat ik ervan vond. Hopelijk helpt dat jou bij het maken van een keuze als je in de supermarkt voor het schap staat te twijfelen. 



BROS Speculaas
We beginnen vandaag gelijk goed, namelijk met chocola. BROS chocolade kennen we allemaal wel. Heerlijke melk- of pure chocolade met allemaal kleine luchtbelletjes er in. Op zich al een heel fijn product.

BROS vond echter dat er ruimte was voor variatie en heeft nu een limited edition die zo mogelijk nog lekkerder is dan het origineel. BROS speculaas bestaat uit de bekende BROS melkchocolade met stukjes speculaas er in.

Ik ben groot fan van speculaas dus ik vond dit direct een fantastisch idee. Wel had ik het stiekem lekkerder gevonden als BROS deze reep had gemaakt met pure chocolade. Ik vind de combinatie van pure chocolade met speculaas persoonlijk lekkerder, maar deze variant met melkchocolade is absoluut geen straf om te eten.

Er zitten wat mij betreft relatief weinig stukjes speculaas in, maar de smaken zijn toch goed in balans. Waarschijnlijk omdat de BROS repen heel luchtig zijn en de verhouding van speculaas tot chocolade daardoor beter is dan hij op het oog lijkt.

Eindoordeel
Ik vind deze reep een succes, die nog succesvoller had kunnen zijn als het een pure chocoladereep was geweest. Maar goed, dat is natuurlijk een smaakkwestie. Al met al geef ik deze reep een 7,5.

Deze review bevat producten die zijn opgestuurd door een merk of PR-bureau. Dit is niet van invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...