13 mei 2015

YouTubeTip: Tastemade

Het is alweer even geleven dat ik een YouTube-kanaal ontdekte waar ik echt fan van werd. Maar ik heb er weer één, namelijk Tastemade.

Op het kanaal zijn verschillende programma’s te zien. Bijvoorbeeld Thirsty for… waarin allerlei heerlijke dranken van over de hele wereld gemaakt worden. Maar ook Hungry for… waarin ze hetzelfde doen maar dan met klassieke gerechten uit allerlei landen. En mijn favoriet: Raw. Vegan. Not gross. Hoewel de recepten inmiddels niet allemaal raw meer zijn, zijn ze nog wel vegan en inderdaad niet vies. Als je dus nog op zoek bent naar inspiratie voor recepten zonder dierlijke ingrediënten, dan kan je hier goed terecht.

Meer weten? Kijk dan eens op www.youtube.com/Tastemade. Hieronder alvast wat van mijn favoriete video’s van dit kanaal.

Alfajores uit Hungry for… Peru



Citron Presse uit Thirsty for…



Lavender and beet cheesecake uit Raw. Vegan. Not gross.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...