25 mei 2015

Het Blondie Bakt Boek via Webprint



Volgens mij heeft iedereen er wel eens over gedacht hoe het zou zijn om een eigen boek te schrijven. In mijn geval zou dat natuurlijk een kookboek zijn. Nu heb ik niet de illusie dat dat binnenkort gaat gebeuren, maar het blijft leuk om te fantaseren. Zeker als je een exemplaar van het boek waar je over droomt in ieder geval voor jezelf kunt laten maken.

En dat deed ik bij Webprint.nl. Ik besloot om een aantal van mijn favoriete bakrecepten in een boek te verwerken. Op deze manier kan ik altijd makkelijk mijn favoriete recepten uit de kast pakken, en heb ik eindelijk mijn blondiesrecept op papier vastgelegd. 



Het maken van je eigen kookboek is erg makkelijk. Kies een mooie achtergrond, bepaal waar je de foto en het recept wilt hebben en plak de foto en tekst in de ruimtes die je hiervoor vastgesteld hebt. Bovendien kan je je boek zo eenvoudig of luxe maken als je zelf wilt. Zelf koos ik voor een kaft met foam vulling zodat mijn boek er extra luxe uit zou zien. Ook koos ik voor fotopapier. Niet alleen geeft dit het mooiste resultaat, de pagina’s komen dan ook nog eens plat te liggen. Je hoeft dus tijdens het koken niet bang te zijn dat je bladzijde omslaat en je tijdens het maken van brownies halverwege het recept overstapt naar madeleines. 



Niet alleen is een zelfgemaakt kookboek leuk voor je eigen favoriete recepten, maar je kan ze ook cadeau doen. Bijvoorbeeld als ouders aan een kind dat uit huis gaat, of voor de kookliefhebber die alles al heeft. Wij kregen op onze bruiloft een kookboek waarin alle gasten een recept hadden gezet met een foto van zichzelf met het gerecht. Heel persoonlijk en echt iets waar je later met plezier op terugkijkt. 



Ik ben geen Ginette, Nigella of Yvette. Maar ik vind het wel tof dat mijn kookboek nu tussen deze dames in de kast staat, ook al is het dan zelfgemaakt. 



Dit artikel bevat producten die mij opgestuurd zijn door een PR-bureau of merk. Dit verandert niets aan mijn mening.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...