13 mei 2016

Geproefd! Vlees van Weilands.nl

Onlangs werd ik gevraagd of ik interesse had in het proeven van vlees van Weilands.nl. Deze online slagerij heeft een flink assortiment aan verschillende soorten kwaliteitsvlees dat ze bevroren en op een van tevoren afgesproken bezorgdag aan huis leveren. Mijn interesse was natuurlijk gewekt en ik was uitermate gelukkig met het pakket dat ik kreeg toegestuurd met daarin onder andere poussins, black angus ribeye en gerijpte entrecote. 

Het leuke van deze online slagerij is dat je er alles vindt waar je normaal gesproken toch moeilijker aan kan komen. Ik woon in een kleine stad en de twee slagerijen die ik in de buurt heb, komen niet veel verder dan een stuk rosbief als luxe vlees. Ik kan me herinneren dat ik een keer vroeg om een stuk buikspek met zwoerd en ik werd aangekeken alsof ik vroeg of ze me wilden helpen de paus te ontvoeren. Voor mensen zoals ik is zo’n online slagerij dus prima. 



Maar nu de hamvraag (get it?): hoe was het vlees? Ik kan zeggen: het was heerlijk! De ribeye hebben we klaargemaakt op de barbecue en die was echt ontzettend goed. Smaakvol, lekker vlees dat duidelijk door een goede slager is voorbereid. De entrecote was ook heerlijk. Een perfect vetrandje en supermals. De poussins heb ik nog niet geproefd maar ik heb er alle vertrouwen in dat ook dat helemaal goed komt.

Ik kan zeker aanraden om eens een bestelling te plaatsen bij Weilands.nl. Ik ben in ieder geval erg tevreden over deze slagerij.


Dit artikel bevat een product dat is opgestuurd door PR-bureau of merk. Dit is niet van invloed op mijn mening. Ik word niet betaald voor het schrijven van dit artikel. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...